søndag 27. september 2009

STORE SMIL

I dag lå jeg i sengen og ammet Oscar og sovnet et lite øyeblikk. Men etter litt våknet jeg av en liten som lagde masse lyder og gjorde et forsøk på å le, noe som ikke er så enkelt i en alder av 8 uker. Når jeg åpner øynene ser jeg rett i verdens største glis. Oscar ser rett på meg og smiler og ler...Bedre start på dagen kan man vel rett og slett ikke få!





Vi har i grunn fått oss en god glad gutt. Ja, han blir sur og sint når han er sulten og ikke får mat med en gang, men hvem blir ikke litt gretten når man er sulten?
Utenom det er han verdenes snilleste lille god gutt. På lørdag var vi grilling på stranden og Oscar spiste 2 ganger og ellers sov han gjennom stor sett hele festen. Sånn er det, det tar på med fest.
Siden Oscar sov i skyggen der det allerede satt 10 koreanerdamer som veldig gjerne så til han og for alt i verden ikke ville bli brun så kunne mor og far styre på litt.
Dermed bar det ut på ATV. Jeg kjørte meg så hardt at jeg våknet til gangsperr i HELE kroppen på søndag. Det gjorde vondt i gassarmen...
Men fy søren det var gøy. Gasset rundt så sandspruten stod rundt ørene på meg. Tygget på sand resten av kvelden.
Ellers var det bananaboat og grilling. Kjempe god mat og god stemning. Man kan absolutt si at det var kjempe bra arrangert, tror alle koste seg.
Og det beste var at det dukket opp Tryllekunstner! Han hadde dessverre ikke fått med seg "boomblasteren" sin, men som en god koreaner han var så var han verken rådlaus eller rævalaus. Han satt rett og slett på stereoanlegget i bilen og det stod og jomet i bakgrunnen.
Tror jeg tar i bruk frasen "Only in korea" igjen....

Søndagen brukte Atle, Oscar og jeg på Angel-in-us kaffèen. Deilig å bare sitte og sløve og bruke dagen sammen. Atle og jeg hadde brainstorming ang.huset. Gleder oss veldig til oppussing o.l. Blir veldig spennende, men det som er mest spennende er vel at de snart skal sprenge tomten og sette i gang, og hvor er vi? Joda, på andre siden av kloden...Djeezez, snakk om galskap, men det er gøy også da. Kommer hjem til nesten ferdig hus neste sommmer. Herlig!
Da vi kom ut fra kaffèen hadde det rett og slett blitt høst. Det øste ned, og det rant i strie strømmer, som Tor Endresen ville sagt.
Men ekte Bergensere som vi er kvei ikke vi oss for å gå ut i litt regn. Litt deilig å få renset opp i luften. Men vi møtte ikke på mange andre ute i gatene, da gjemte de seg i hvertfall godt under en stor paraply.. Skulle tatt seg en tur til Bergen i disse dager tenker jeg...
Jaja, til helgen skal det skinne opp igjen og bli sol og 27 grader. Høsten har tydligvis ikke tatt helt overtaket her i korea enda. Så vi får nyte de siste varme dagene før vi tar oss en tur hjem til deilig Bergensvær.
Me like!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar