onsdag 1. april 2009

Uke 23

Tenk nå er jeg 23 uker på vei. Var til ny svangerskapskontroll forgje torsdag, og da fikk vi vite kjønnet på den lille som ligger i magen! ;o)
Siden noen ikke vil vite helt enda hva det blir sparer jeg det litt til.
Regner med hele "familyen" vet det nå uansett, rart med det, sånt sprer seg fort :o)

Legetimen gikk uansett veldig fint. Den lille lå og sov og hadde armen halvveis over ansiktet, sånn som mammaen ofte sover :o)
Bare sov du lille venn!!! Ellers om dagen er det sååå masse aktivitet, så gjør ingenting at det er litt ro innimellom.
Vi måtte til en annen lege enn vår faste, det gjorde jo at vi på nytt fikk spørsmål om hvor vi kom fra og hvor lenge vi hadde vært sammen. Legen fant frem kart, så vi måtte pent vise hvor verdens vakreste by lå. Så nå vet han det, heldiggrisen.
Han lurte også på om vi var gift. Jada, til sommeren har vi vært gift i 2 år.
"Men vi har snart vært sammen i snart 10år", slengte Atle til.
Da ble legen rett som det var, lang i masken. 10 år? Nææææ? Det var ikke mulig.
Sånt skjedde ikke i Korea. Om ikke Atle snart skulle bytte meg ut, det var påtide etter så lang tid.
Her i Korea blir man sammen, gifter seg, får barn, stikker av og finner seg en ny.
Sånn er det bare.
Men Atle virket fornøyd som det var og svarte; Neeeei, det blir så mye arbeid med å lære opp en ny.
Ja, det kunne legen forstå.
Så de var såååå enig!! Jaaaadaaaa!!!

Flaks for Atle at han kom hjem med blomster i går. Ellers hadde det ikke blitt middag resten av denne uken ;o)
Fikk disse fine rosene av min mann, han è goooo!!!!!





Ellers den siste uken har temperaturen gått veldig opp og ned her. Fra 18-19 grader, til helt ned i 10 grader. Så nå syntes vi virkelig det bør ta seg opp og bli ordentlig varmt her.
Vi får jo besøk på lørdag, jippiiiiii! Og da kan vi ikke ha det kaldt.
Blir deilig med noen kjente ansikter, og litt vestlandshumor igjen! Blir herlig å se dere, Janne og Svein Henning.
Så når de kommer blir det nok sightseeing, og fremvisning av alle de rare tingene vi opplever og ser her i Korea.
Neste helg reiser vi til Japan, så da blir det en ukes tur i Japan. Spennende. Hiroshima, Kyoto og Tokyo.
Og deretter går turen hjem til Bergen, åh kjære Bergen.
Så nå kommer dagene og ukene til å gå slag i slag for oss, nesten frem til fødselen i grunn....Nei herlighet, hva er det jeg innbiller meg. Slag i slag de neste 20 årene.

Forgje uke slengte jeg en bukse til vask, i går tok jeg den frem og skulle ta den på meg. Og for å være dønn ærlig, så var ikke det muuuuulig å få på seg buksen. Med andre ord, magen har vokst masse bare den siste uken og jeg må kjøpe meg nye bukser i Norge. "Brunfargen" er for øvrig den samme....hahaha....





Nei, nå får jeg svinge meg rundt her. Har lagt på nytt sengetøy til gjestene våre, avtalt middag i kveld, laget lunsj til Atle, og nå skal jeg ned og trene. Ja sånn går no dagan.

Avslutter med et bilde av mor og magen i uke 22.
Ha det fint folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar