tirsdag 11. mai 2010

27 GOING ON 28...

I dag er det min sist dag som 27 åring, i morgen er jeg 28. Litt rart å tenke på at jeg er i SLUTTEN på 20-årene. Om to år er det bare ti år til jeg er 40...Djeezez, hvor blir det av tiden?????
Føler meg ikke som en 28-åring, ikke at det skal føles spesielt, men...
Når jeg var yngre, ja til og med når jeg var i begynnelsen på 20-årene, syntes jeg at de som var i slutten var så voksen. Jeg føler ikke akkurat at jeg er der selv...Jaja, kanskje like greit å være ung til sins...
Når det er sagt så har det jo skjedd utrolig mye det siste året. Dette året har nok vært ett av de beste i mitt liv, på tross av at jeg har bodd langt langt borte fra venner og familie, mine kjære.
Men som alle skjønner er jo det store at jeg er blitt MAMMA.





Tannlegen min, som også er en liten forsker på si, har en teori om at de mest lykkelige personer man møter på er jenter på 27 år som er gravid. Det har jeg stor tro på at han har rett i.
Jeg hadde det helt fantastisk når jeg var gravid. Nå hadde jo ikke jeg det så ille, kastet ikke opp en eneste gang, men jeg hadde vel mitt å stri med jeg også...
Og her sitter jeg i dag, og er mamma til verdens vakreste lille gutt. Han er snart 10 mnd, og har smilt og kost seg hver eneste av de dagene han har hatt til nå.
Utrolig kjekt å se hvordan han utvikler seg, og hvordan vi begynner å kommunisere mer og mer.
Han prøver ofte å gjøre det samme som jeg gjør, som når jeg lager lyder med tungen, da skal han prøve det samme...
Vi har også en liten sak på gang med at vi ler masse til hverandre, den ene begynner, og så forsetter den andre. Veldig sjarmerende. Hvem klarer vel å stoppe å le da? Når en liten pjokk med fire tenner ler av hele sitt hjerte.
Han er også verdens strøste badenymf. Jeg kan sette på springen på badet, og da kommer han som en torpedo mot badet. Hører han at jeg tapper i badekaret hans begynner han å jodle og rope, for da skal han oppi så snart som mulig, med klær eller uten, spiller ingen rolle. Jeg skal bade NÅ!!!!

Nå venter jeg bare på at han skal begynne å si sine første ord.
Så i morgen håper jeg han husker å si "Gratulerer med dagen Mamma!!!" Gleder meg til det!
Dagen skal feires med favorittnaboene Christine og Henning, de kommer opp på middag og kaker. Har bestillt kaker fra hotellet nede i gaten, så nå blir det spennende å se om de kommer med eller uten oliven og tomat, noe som de ofte har på kakene her i Korea. Ja, de har en merkelig smak...
Men nå roper loppekassen på en snart voksen jente, kanskje... eller... nei, tror ikkje det :o)

Ha en fin 12.mai dere der hjemme også!





Klemmer fra Meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar