tirsdag 11. mai 2010

HIPP HIPP HURRA FOR....MEG!

I dag har JEG fødselsdag!
Har fått mange koselige meldinger på Facebooken, og et par mailer. Veeeeeldig koselig.
Setter stor pris på det. Tusen takk!
Oscar klarte desverre ikke si "Gratulerer med dagen" enda, men han ga meg et stort smask på kinnet når vi stod opp, og det er i grunn enda bedre :o)











Så i dag stod vi opp, Oscar fikk mat mens mor pakket opp gaven fra mamma og pappa som jeg har hatt på nattbordet siden jeg kom tilbake til korea. Det var et kjempe fint armbånd med et hjerte på. Tusen takk mamma og pappa! Dere er verdens beste. Armbåndet er allerede tatt i bruk, og jeg skal tenke på dere hver gang jeg bruker det, så søtt med hjerte på.

Atle kommer hjem fra sjøprøve i dag, får vi håpe!!!! Har ikke hørt noe enda, så jeg venter i spenning.
Nå skal jeg hoppe i dusjen og fjonge meg litt, det er lov når man har fødselsdag!
Hipp Hipp...
Så i dag er disse bildene (og kakene og champisen og ballongene) til meg!!!





























Til neste år har jeg ett ønske til fødselsdagen, og det er at jeg får en feiring som på bilde under.





Og hedersgjesten skal være denne karen:





HURRA HURRA HURRA!!! Bobblis til ALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar