torsdag 12. november 2009

DEAR SANTA....

All I want for Christmas...er dette:

- Mini PC (så jeg kan blogge på kafè, sponser dere meg???)
- Ipod touch (så jeg kan blogge hvor som helst, sponser dere meg????)





- Mulberry filofax (så jeg husker at jeg må blogge, sponser dere meg????)
- Mulberry lommebok (så jeg kan kjøpe meg kaffe på kafèen, så jeg holder meg våken til å blogge, sponser dere meg???)
- Treningstøy fra Adidas eller Nike (så jeg kan løpe ned til kafèen når jeg skal blogge, ja gjett hva jeg skal spørre om...)
- Kari Trå treningstrøye (må ha noe som er tøyelig etter all kaffien på kafèen når jeg blogger...ja, dere vet...)
- Bilde: 1000 dollar shoes malt av Lovisa Barfitt, fåes kjøpt her: www.wonderwall.se (så jeg får litt inspirasjon til blogging...dessuten trenger jeg noe fint på veggene)




- Gavekort på Living og IKEA, trenger jo alt nytt til huset.
- Jeans! Joachim, dette har vi snakket om!
- Ja, så er det jo denne geiten som er så trendy hvert år da...ikke vet jeg hva jeg skal med en geit, men kanskje den kan trives på Møvik? Er den trendy må man jo ha det, så kanskje en geit hadde vært litt kult?? Grisen kan dere drite i, den er allerde skutt og Atle har spist den...
http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar