mandag 9. november 2009

TIL ÆRE FOR ALLE PAPPAER!!!

I går var det farsdag! Ja, jeg vet jeg er litt seint ute, men jeg vil bare gratulere alle pappaer der ute med dagen!!! Er ikke alle som er like heldig som meg som har en pappa som smiler og ler og gir gode bamseklemmer!
Kjente jeg savnet pappaen min litt ekstra i går siden det var hans dag. Men nå er det ikke lenge til vi kommer hjem, og da skal du få en ekstra stor bamseklem!!!




Nå har vi jo faktisk fått en pappa i hus her også. Han fikk en liten oppmerksomhet av Oscar i går. Tror han syntes det var litt stas. Nå har jo guttene vært aleine i helgen, og jeg tror pappaen var litt stolt over at det hadde gått så bra, men han sa så greit: Jeg setter veldig stor pris på den jobben du gjør....
Kanskje litt greit at han fikk oppleve på kroppen hvordan det er å være aleine med en liten...Det er ikke en dans på roser der man kan ligge å dra seg til langt på dag, se på tv, surfe på nettet, lese bok, drikke kaffe og spise boller....I dag fikk jeg kun tid til å spise frokost før middagen ble servert fra den lokale pizza restauranten. Jaja, da fikk vi feiret farsdag litt på etterskudd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar