onsdag 21. januar 2009

Endelig!

I dag kom flyttelasset! Gjett hvem som rev opp kassen med mat. Jeg følte meg helt desperat. Som om jeg var på Robisson Ekspedisjonen og hadde endelig vunnet en konkuranser, og hadde fått mat i premie! Deilig!
Tusen takk mamma, for ”et lite eventyr” sjokoladene. Jeg jomset i meg en sjokolade mens jeg danset rundt i stuen til litt svensk musikk. Snakk om å savne Skandinavia! :o)
Hodepinen forsvant ett øyeblikk i ekstasen!!!
Etterpå ble det to knekkebrød med leverpostei. Yummi yummi!
Som dere ser, dere som skal komme på besøk, så er det bare til å pakke med ”norsk mat”.

Så nå har vi altså fått klær, mat, sko, bøker, dvder, og alle kablene. Dvs at nå kommer det også bilder her på bloggen :o) Jippi! Vet at det har vært savnet av flere!
Kanskje vi legger ut et bilde av den lille poden vår også.
I går var vi hos legen her borte, for første gang. Var en minneverdig opplevelse.
Først og fremst var det fantastisk å få se at alt var i orden med den lille. Og så fikk jo pappaen se hilse på for første gang, så den lille vinket litt til han.
Alt var som det skulle, to armer, to bein, nese, munn, øyner og alt var på plass. Og hjerte slo som på en liten idrettsutøver. Herlig!!!!!
Var ellers et veldig fint legekontor, man ble veid og målt og alt ute i resepsjonen, så her er det ingen hemmeligheter. Så satt man seg ned og ventet, da stod legen sitt navn på en skjerm, og under legen stod pasientene sitt navn, tror vi, det var i hvertfall en masse koreanske tegn og så stod det med stooooore bokstaver; BIRGITTE! Så når navnet lyst grønt var det vår tur.
Ble jo litt frem og tilbake før det var vår tur, men sånn er Korea. De sier bare So Solly (Sorry), og så smiler de.
Men legen var veldig hyggelig, tok ultralyd, forklarte hvilke prøver de tok osv.
Atle spør så; Blir det her på sykehuset hun kommer til å føde?
Legen blir litt flakkene i blikket og sier: Hvis det er det hun ønsker.
Jeg vet jo ikke om andre sykehus, og jeg har jo tenkt å være her i Korea, så jeg svarte ja. Sykehuset så jo rent og pent og ordentlig ut.
Da blir legen igjen flakkene i blikket og sier: Ja det var jo denne datoen da, 31.juli, det er jo midt i ferien. Så det passet i grunn litt dårlig. Men vi f¨r no se om det er noen leger her...
Yes, så det ser ut til at jeg bare må knipe igjen og håpe på at den lille blir der inne en stund, ellers risikerer jeg at Dr.Lee er på badeferie! Sånn er Korea!

Her har dere i hvertfall noen bilder! Enjoy!

Her er stue og spisebord på kjøkkenet:


Masterbedroom, inkludert min store bobblejakke:



Gjesterom, her skal dere sove ;o) Sengen er større enn den ser ut til, bare slapp av :o)



Kjøkken med spiseplass:



Utsikt:


Sjefen på utsiktsposten:


2 kommentarer:

  1. hei.
    i dag snør det elefanter.
    jeg har fått akebrettet i skallen så den sprakk.ingen har siden sett akebrettet så det fløy til månen.
    kos fra stephenie.

    SvarSlett
  2. Men jeg har fri i morgen så da skal jeg kose meg hjemme.
    kos fra stephenie

    SvarSlett