torsdag 5. mars 2009

Endring i planene...

Ser ut til at det blir endring i flere planer her gitt.
Hvis jeg ikke har nevnt det for alle allerede, så har vi bestemt oss for å bli i leiligheten vi bor i. Gidder ikke all denne flyttingen, dessunte er det sååå koselig her oppe i toppen av den laaange bakken. Og vi har kjempe koselige naboer som vi henger med og spiser take away. Så dette livet liker vi.

I dag reser jeg ned til optikeren og henter mine nye briller alà korean style :o) Ser ut til at jeg blir påvirket av miljøet.
Deretter går det raka vegen til Seoul. Endringen i planene her er at Atle dessverre ikke kan bli med. Han må være igjen i Okpo for å dele ut en teit pris. Æsj.
Jeg trodde Oscar utdelingen var over jeg, men det ser ikke slik ut. Eller som Svein Henning sa; "Er det prisen til årets koreaner". Helt sikkert. Kanskje til den fulleste koreaner i såfall. Fyll blir det nok på koreanerne, selv om det er kl.10 på formiddagen. De er glad i risvin. I går fant jeg en flott magnum flaske med risvin på butikken. Om noen vil ha så får dere sende meg en bestilling. Så skal jeg løpe ned sporenstreks! :o)
Men men, da blir det altså nesten jentetur i helgen i stede, skal bare ha med en liten herremann. Men han er svensk, så det går nok bra.
Blir nok litt shopping skal du se, på alle 5 damene og den lille herremannen.
Gleder meg!

Ellers har jeg bestemt meg for ikke å føde!!!
Jeg var så dum at jeg satt meg ned og så på jordmødrene på nrk nett tv her i går. Helt idiotisk. Ble litt svett i hendene. Atle sier jeg ikke får lov å se slike skrekkfilmer nå. Han har nok rett.
Men enden på visen er at jeg grugleder meg. Får tenke som jeg ellers er så flink til: "Det går over", denne gang etter 20-25 år, sånn ca..kanskje ;o)

Så har jeg satt i gang og svingt meg litt når det gjelder husplanene våre. Den fine tomten på Møvik kan jo ikke står der mutters aleine uten et lekkert hus på seg.
Så etter et brennhett tips fra min gode venninne Hao, så har jeg tittet litt på Reknes hus. De har masse lekkert. Og vi har funnet et par hus vi liker. Så nå har jeg avtalt møte i april når vi er hjemme. Skal bare se at vi får i gang noe etterhvert. Jeg er i hvertfall ganske klar for hvordan jeg vil ha det inne.
Endringen her er at vi har gått bort fra det nydelige huset Aurora. Fant ut til slutt at vi ikke var helt enig med løsninger og det var noe som rett og slett ikke stemte for oss. Og denne gangen MÅ vi være sikker, for dette er HUSET vårt. Flere sånne prosjekter skal vi ikke ha, ikke på en gooood stund i hvertfall, det er snickers og twist.
Tror rett og slett ikke svigerfar orker ;o) Neida faren, denne gangen skal vi prøve å få så mye som mulig gjort av polakkene ;o)

Men nå må jeg kaste meg og magen rundt her og pakke ferdig alle kredittkortene. Så får vi se om jeg kommer hjem med skattekisten full.
Hiv og hoi snart er skatten vår!

Snakkes godtfolk i nord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar